CAS 30T 815-7 4x4

X

 

CAS 32 - Tatra T 148 6×6.2

Cisternová automobilová stříkačka T 148 CAS 32 se skládá z podvozku TATRA T 2–148 PP5 6×6.2 a speciální účelové nástavby, která je tvořena čerpacím zařízením, nádrží na vodu a pěnidlo a úložnými prostory pro požární příslušenství. Díky velké zásobě vody, výkonnému čerpadlu a vynikajícím jízdním vlastnostem je vozidlo určeno především k hašení požárů v nepřístupném terénu a na místech s nedostatkem vody.

Rok výroby:

Registrační značka:
Volací znak:

Technické údaje:

Vozidlo
Typ: TATRA T 2–148 PP5 6×6.2

Motor
Typ: T 2–928 1E
Vznětový, čtyřdobý, vidlicový, vzduchem chlazený osmiválec, s přímým vstřikem paliva.
Počet válců: 8
Vrtání/zdvih: 120/140 mm
Zdvihový objem: 12 667 cm3
Výkon: 157 kW / 2000 min-1
Točivý moment: 814 Nm / 1200–1400 min-1

Převodovka
Mechanická, 10-ti stupňová se synchronizací (kromě 1. stupně a zpětného chodu). N a R chod se řadí elektropneumaticky s předvolbou.

Podvozek
Koncepce TATRA s centrální nosnou rourou a nezávisle zavěšenými polonápravami.
Přední náprava hnaná, řiditelná, odpružená torzními tyčemi a teleskopickými tlumiči.
Zadní nápravy hnané, odpružené listovými pružinami.

Rozměry a hmotnosti
Délka: 8670 mm
Šířka: 2500 mm
Výška: 2750 mm
Provozní hmotnost: 11 210 kg
Celková hmotnost: 18 530 kg

Požární nástavba
Typ a výrobce: CAS 32, KAROSA Vysoké Mýto
Jmenovitý výkon čerpadla: 3200 l/min (při 0,8 MPa a sací výšce 1,5 m)
Objem nádrže na vodu: 6000 l
Objem nádrže na pěnidlo: 600 l

Na letošní rok (2008) je naplánovaná generální oprava vozu.

GAZ 27057 DAK

Cisternová automobilová stříkačka T 148 CAS 32 se skládá z podvozku TATRA T 2–148 PP5 6×6.2 a speciální účelové nástavby, která je tvořena čerpacím zařízením, nádrží na vodu a pěnidlo a úložnými prostory pro požární příslušenství. Díky velké zásobě vody, výkonnému čerpadlu a vynikajícím jízdním vlastnostem je vozidlo určeno především k hašení požárů v nepřístupném terénu a na místech s nedostatkem vody.

Rok výroby:

Registrační značka:
Volací znak:

Technické údaje:

Vozidlo

TATRA T 2–148 PP5 6×6.2

SPECIÁLNÍ AUTOMOBIL POŽÁRNÍ, kategorie N1(N1G) do max. hmotnosti 3500 kg.
Dle ZTP M-C-1494-06 - výrobce ELTRANS-CAR DESIGN, s.r.o.

GAZ 27057 DAK s pohonem 4x4 vyniká díky své rámové konstrukci podvozku velkou pevností a odolností v těžkém terénu. Velmi dobrá průchodnost terénem je charakterizována přejezdovým obloukem o poloměru 3 m, rozvorem 2900 mm, nájezdovými úhly 28° v předu a 20° v zadu. V těžko dostupných oblastech se také osvědčuje stálý pohon všech kol, možnost využití přídavné převodovky a zablokování mezinápravového diferenciálu.Při provozní hmotnosti 2500 kg hravě uveze tento dělník ještě tunu nákladu včetně osob. Vozidlo je vybaveno dvěmi řadami sedadel, celkem pro 7 osob a nákladový prostor má délku 2 m a výšku 1,7 m. Pohodlný přístup na druhou řadu sedadel zajišťují boční posuvné dveře. Pro zvýšení pohodlí cestujících je tento model vybaven střešním oknem a přídavným topením pro druhou řadu sedadel již ve standardní výbavě. Do nákladového prostoru je pomocí elektrického navijáku nakládán kontejner s hasičskou výbavou.
Vozidlo může být vpředu vybaveno celokovovým pevnostním nárazníkem Hulk45 s vyprošťovacím navijákem o síle 4,3 tuny a vzadu tažným zařízením ET04FV s možností kombinované hlavice oko-čep-koule.
Vozidla jsou má pohon 4x4 typ GAZ-27057

V nákladovém prostoru je umístěn kontejner, ve kterém je uložen potřebný zásahový materiál a "mašina" PS12

Zvuková a světelná signalizace:
Záblesková světelná rampa řady VNL, výrobce Tesla (v přední části na střeše kabiny)
elektronika AZJ 530 A Compact
Modré výstražné světlo a dvě oranžová v zadní části vozidla.

Motor

GAZ-5603 v licenci STEYR - EURO 4

Počet válců

4
Typ

turbodiesel, přímý vstřik, s mezichladičem
Max. výkon

81 kW (110 HP) při 3600 ot/min
Krotící moment

50 Nm při 2000 ot/min

Objem

2134 cm3
Řízení

řídicí jednotka VDO

Chlazení

vodní